Category

תמונה מקצועית, לבוש “מחמאות”, כמו גם ביטחון בכל סוג של גודל

האם אתה מרגיש חיובי בעצמך – בכל סוג של גודל? כשאתה מקבל תגובה בלתי צפויה על בגד, האם זה גורם לך לדאוג לדברים גדולים יותר, כמו שיקול דעתך? האם נשים בגודל פלוס דרישה להיזהר במיוחד מהערות לבוש במשרד כאלה? דיברנו על מתי אתה יכול לומר שמתמחים שהלבוש שלהם אינו הולם, כמו גם בדיוק איך להגיב כאשר המנהל הגברי שלך אומר לך ג’רזי ססואולו שאתה “מתלבש טוב”, עם זאת לא דיברנו באמת על תגובה נינוחה עמית לעבודה ידידותית.
קבלת פנים ענקית בחזרה לפוסטר האורח של היום, חברתי הזקנה קתרין רובינו, שנכתבה בעבר על בחירות הבלייזר האידיאלי בגודל ובחולצות DIY לחולצות פעור. – קאט. (ואני בטוחה שהיא נראתה פנטסטית בחולצה שהיא מדברת עליה.)
“איזה טופ פנטסטי – כלומר, אני אולי לעולם לא ללבוש את זה, עם זאת זה נראה לך פנטסטי!”
שמעתי את המילים האלה כמו גם את הדם שלי התקרר, כמו גם אני דבקתי חיוך על העסקה שלי כמו גם מלמלתי את התודה שלי. האם זו הייתה מחמאה אותנטית או שהייתי הסובלת מהגוון של סביבת העבודה? עם זאת, מטריד, נשים מומחות רבות התמודדו עם דברים מסוג זה (קאט אפילו כתבה על תופעת המחמאה ביד גב). עם זאת, זה סוגיה כל כך בכל מקום שפרסום האורח שלי רציתי לדבר על הרגע הזה שספק לך כל החלטת אופנה שקיבלת אי פעם.

ראשית, קצת רקע – זהו סביבת עבודה בה ג’ינס מתאימים הרבה יותר מסתם ימי שישי. העזרה הכללית היא שאסור לך להיראות “מרושל” אבל יש די מגוון שחושב על בלאי משרדי מקובל לחלוטין.
{קשור: בגדי עבודה של נשים בגודל פלוס-גודל-ארון בגדים!}
שנית, הרגשתי פנטסטי בתלבושת. אתה מבין בדיוק איך כמה נראים פשוט מכניסים קצת להקפיץ את הצעד שלך? זה היה התלבושת הזו. כן, חולצת הטריקו הייתה דפוס חזק (גוונים של טאוף מעורבב עם צהוב בהיר כמו גם ורוד), עם זאת, היה לי זיווג עם ג’ין שטיפה כהה, בלייזר מתיחה שחור אמין, כמו גם טריזי עירום. אז לא היה הרבה מהדפוס שהראה, פשוט מספיק כדי לגרום לי להרגיש כאילו האביב באמת צץ אחרי החורף הבלתי פוסק הזה.
כמו כן, ההערה הגיעה ממקורב שאיתו יש לי מערכת יחסים נהדרת. אנו חולקים סיפורים על חיינו מחוץ לעבודה כמו גם מקבלים משקה שעה מרוצה מדי פעם יחד. זה היה גם ג’רזי סאו פאולו יום רביעי עם אפס אפשרות לפגישות לקוחות באותו יום. היא עשויה מאוד לרמוז על ההערה בשיטה השפירה ביותר האפשרית, השתקפות פשוטה בחלק העליון המהנה שהיא אוהבת, אולם לא תרגיש בנוח להשתמש באופן אישי. אז מדוע התגובה המיידית שלי הייתה כה חשוכה יותר?
כגברת מומחית בתוספת גודל שבאמת עושה מאמץ להיראות אופנתית, אני ג’רזי פ.ס.וו. איינדהובן מרגישה שיש מוקשים פוטנציאליים בכל מקום. בטח, יש את האופייניים שכל הנשים מתמודדות איתם (לא מראים גם הרבה ציצים, תמיד נועלים עקבים, האם האביזר הזה גם הרבה עבור המשרד), עם זאת יש רק פחות אפשרויות בגדים. כמו גם אפילו טעויות שגויות קטנות נוטות להיתפס כהשתקפות של תכונות אופי. ניתן למחוק מבט מרושל על עמית לעבודה בגודל 6, אולם אם התווית הזו מתרגלת לי? ובכן, זה טיול קצר מ”מרושל “ל”שומן כמו גם עצלן”, כמו גם שיכולים להשפיע לרעה על הערכות ביצועים כמו גם על כל מסלול המקצוע שלך בעבודה ספציפית. יתכן שיש לי פשוט פרנויה עמוקה, עם זאת אני מאמין הרבה לגבי מה שאני לובש כמו גם בדיוק איך זה עשוי להיתפס. זה מרמז כשאני מקבל תגובה על המראה שלי שהיה בלתי צפוי, אני נוגע לשיקול הדעת שלי.

{קשור: 100+ חנויות פנטסטיות לבגדי עבודה בגודל פלוס}
האמנתי הרבה על האירוע שעורר את הפוסט הזה, כמו גם בדקתי באמת את המראה. אני מאמין שזו הייתה מחמאה אותנטית כמו גם אני אלבש את החלק העליון שוב העונה. כמו גם כאשר לחישות הספק העצמי מגדילים שוב את ראשם מכוער, אני אחסור על האינסטינקט של הבטן שלי. כשאתה מרגיש מרוצה כמו גם על תלבושת, זה משווה לביטחון שמושך בכל סוג של גודל.
הקוראים, האם אתה מאמין שטענות שגויות באופנה קטנה משקפת של תכונות אופי – והגודל הזה מגלם אלמנט בסובלנות של אנשים לטעויות שגויות כאלה? האם בחרת אי פעם שהערה לבוש לא ידועה הייתה בדיוק זו – הערה לא ידועה – והמשכת להשתמש בלבוש ללא קשר?
תמונות מעודכנות דרך סטנסיל. (במקור בתמונה: ביטחון, שהועלה במקור לפליקר על ידי גלנדה סימס.)