Uncategorized

שיטות מדהימות כיצד ללבוש ארון בגדים מובלט של שכמייה או קייפ

אופנה בחורף היא תמיד אופנה מהנה, רק מכיוון שאנחנו יכולים לשחק עם שכבות כמו גם להיראות גם מסוגננים. הגיע הזמן להביא את הכמפות כמו גם לא בחמש דרכים בלבד, אולם בואו נגלה בדיוק כיצד ללבוש שכמייה בהרבה דרכים. מעצבים ברחבי הארץ כמו גם הגלובוס הראו לנו בדיוק כיצד לעשות זאת, אולם אם פספסתם את כללי האופנה המכריעים האלה מהרמפות בדיוק כיצד ללבוש שכמייה, אנחנו ממש כאן כדי לספר לכם הרבה יותר על הסגנון מְגַמָה.
איך ללבוש מעיל שכמייה
שכמיות הן ללבוש מהנה כמו גם יכולות לסייע בהסוואה נשיאה גדולה או לגרום להם להראות גם ענק. זה תלוי באיזה סגנון אתה רוצה לתאר כמו גם לשלוח לעולם. כאן יש כמה שיטות כיצד ללבוש מעיל שכמייה, שניתן להזדווג עם הרמטים מסוגננים, מכנסיים, מכנסי שמלות כמו גם חצאיות או אפילו להנגה!

מקור: .blogspot.com1. תעשה את השיער שלך כמו הדיוות של שנות ה -60, כמו גם ציית לאיפור העיניים המצוינות של גטסבי, עם ג’רזי ריאל בטיס זאת, ללבוש חצאית MIDI עור עם שכמיית עור באותו גוון בדיוק, כמו גם על גבי חרדל שרוף כדי ללכת איתו. זה יהיה הלבוש החגיגי ביותר לחגיגות מאוחרות בעבודה!
מקור: Pinterest.com2. שחור כמו גם שכמיות בדיקות לבנות הן גם דפוסי הוט, כמו גם אתה יכול ללבוש אותם עם LBD שחור, שמלת שתייה מעורבת או אולי עם שמלת שתייה מעורבת בחג המולד האדום!
מקור: Southernhospitalityblog.com3. תוך שמירה על זה בסיסי בתערוכות כמו גם בתכניות תיאטרון, אתה עלול ללבוש קייפ אפור אבקתי עם זוג מכנסיים אפורים. איפור ג’רזי נבחרת נבחרת קוריאה בכדורגל חייב להיות מעט מאוד עם זאת כדי להוסיף אפקט חצוף, השפתיים חייבות להיות אדומות בוערות!

מקור: oconnors.ca4. כובע שחור וינטג ‘, קייפ טרטאן יום עכשווי כמו גם זוג מגפי קרסול שחורים באורך הברך; נשות וואלה, מי האפרוח החם הזה בעיר?
מקור: Wondermika.com5. החלק הטוב ביותר בבגדי קייפ הוא שניתן להשתמש בו עם ההודי כמו גם בלאי המערבי שלך, או ללבוש הודו-מערבי סאנס את המהומה. כמו גם עליכם לרצות לחמם את האווירה מסביב, כמו גם להתהדר ברגליים הארוכות האלה, תוכלו לזווג את בגדי הכף עם גרבי רשת דגים מסוגננים כמו גם עקבים!

מקור: JustTheDesign.com6. ניתן להשתמש במעילי קייפ עם שמלת טוניקה קצרה או גם שמלת משקה מעורבת קצרה. לדוגמה, אנו עשויים להסתכל על מעיל קייפ רשמי של כל אפור, בשילוב שמלת טוניקה קצרה!
מקור: tumblr.com7. יום שישי מתלבש בעבודה או אולי ללכת למפגש מכריע של לקוח, כמו גם אתה יכול להיפרד ממעילים ישנים ומעייפים שיש לך. מעיל שכמייה עם עליון לבן כמו גם חותלות אטומות שחורות, עושה משולבת נהדרת ללבוש כמו גם לריגוש את כולם!

מקור: ג’רזי סאו פאולו Pinterest.com8. זמן קפה עם הנשים כמו שאתה רוצה להיראות מסוגנן כמו גם שיק? הנה האפשרות שלך לשמלה כמו דיווה אפילו בצהריים. לבשו מעיל שכמייה עם חותלות, גנבה כל כך מגושמת לצוואר, כמו גם ארנק מסוגנן להתהדר, עם מגפי Bearpaw לרגליים!
[SC: בינוני]

מקור: whowhatwear.com12. הישאר חם כמו גם טועם בחגיגות הבריכה בחורף בעזרת שכמייה עטופה סביב פלג גוף עליכם כמו גם חגורה על האמצע כדי להחזיק אותה בטוחה. מגפיים לכפות הרגליים הם חובה, או שהיית רועד כמו גם פטפוט למוות!
מקור: Pinterest.com13. שמלת קייפ אלגנטית היא חובה לאחת החגיגות שתקראו להן; אולי השימוש בזה באירוע החתונה של ה- BFF שלך יהיה נחמד!
מקור: Pinterest.com14. שכמיות להנגה הן דפוסי הוט לחתונות החורף, כמו גם הם מעצבים את ההוצאה בכל מה שקשור לסגנון כמו גם לחום!
מקור: Shilpaahuja.com15. Sangeets כמו גם נתוני סגנון Mehendi חייבים לכלול Capes של Lehenga!
מקור: pinterest.com האם אתה אוהב את המושגים השונים שלנו על טרנד האופנה של קייפ, בדיוק איך ללבוש אותם כמו גם עם מה? תודיע לנו!